ACN, založená v roce 1993, byla vizí čtyř podnikatelů – Grega Provenzana, Roberta Stevanovskeho, Tonyho Cupisze a Mika Cupisze. Tito spoluzakladatelé měli dlouholeté zkušenosti s odvětvím přímého prodeje, ale nebyli spokojeni s prací pro jiné společnosti a s pracovními příležitostmi, které se jim naskytly. Uvědomili si, že pokud chtějí najít společnost, které by chtěli být součástí, musejí si ji vybudovat.
A tak si sedli ke stolu s poznámkovým blokem před sebou, aby vypracovali svůj podnikatelský plán. Na jednu část stránky sepsali všechno, o čem věděli, že dobře funguje, a na druhou vše, co nefunguje. Poté roztrhli stránku na poloviny a ponechali si jen tu část, která obsahovala vše, co se mělo stát hlavními zásadami, na nichž bude ACN postavena: integrita, důvěryhodné podnikatelské postupy a závazek vždy upřednostňovat potřeby druhých před vlastními potřebami.
Na základě těchto původních poznámek vznikl podnikatelský záměr zaměřený na poskytování služeb, které lidé potřebují a využívají každý den... služeb, které zákazníky nenutí měnit jejich zvyky nebo kupovat produkty, jež nepotřebují nebo si je nemohou dovolit.
ACN zahájila činnost ve Spojených státech jako zprostředkovatel služeb dálkového volání, avšak v průběhu času se společnost rozrostla a nyní nabízí ve více než 24 zemích všechny nezbytné služby zákazníkům, kteří je denně využívají. ACN je největším světovým přímým prodejcem telekomunikačních služeb, energií a nezbytných služeb pro domácnosti a podniky, ale co je důležitější, pro nepřeberné množství lidí se stala prostředkem, s jehož pomocí změnili svůj život.
Tímto jediným sloupcem na papíře z poznámkového bloku spoluzakladatelé ACN načrtli pomyslnou podobu společnosti, kterou se ACN stane – a kterou bude ještě dlouho v budoucnosti. A na stejných principech stojí naše společnost dodnes, po více než dvou desetiletích.
Spoluzakladatelé ACN